Friday, January 09, 2015

#27

2015.
post pertama untuk 2015. Feel blessed.

alhamdulillah, habis utnuk tahun kedua sem pertama.

tak mudah. memang tak mudah untuk aku. serius talk. macam-macam juga lah yang nak aku sumpah seranah kan. hihihi.

exam berjalan lancar. "emm. lancar sangat"

dan aku dah nampak dah  setiap orang tipa kali exam.

ada yang ..... emmmm. tak elok mengumpat.

okay, aku tak belajau, tapi aku cuba kejar dengan belajau 5 chapter dalam satu malam.
well, mak aku pun kata aku hebat. 
kemudian aku cuba jadi macam orang gila bila aku tak dapat habiskan 5 chapter , pura-pura tertekan la. yelah, biasa orang yang kuat study ni tertekan sikit bila nak masuk exam or tak habis cover topic. BIASANYA lah. yang lain aku tak tahu lah. kah.

kemudian lagi, aku nak bagitahu yang aku ni selalu sangat buat hitam hati, suka sangat buat menyampah dengan orang sampai ke dewan aku bawa hati macam tu. 

aku bukan tuhan, aku cuma mampu nak kutuk dalam hati je. 
aku bukan malaikat. aku tak baik. aku cuma mampu menyampah dalam hati je. 

aku kekadang nak rasa diri aku ni hebat juga rupanya. yelah . ada jugak yang terasa tercabar dengan aku.

kalau lah boleeehh..,
nak pesan dekat awak supaya pesan dekat kesayangan awak kata dengan dia, yang saya tak hamak pun dekat awak... 

hihihi


No comments: