Monday, December 22, 2014

#26

Berat rasanya untuk sem ini. serupa macam  sem1<sem2<sem3 . beban di tengah. dengan keadaan keliling yang aku rasa sesak kekadang. sungguhlah, aku rasa ujian untuk kali ini hebat.

aku serius takut nak tahu ujian akan datang. aku takut rebah dan tak bangun. itu je.

mana boleh aku melangkah dengan perangai macam ni. aku belum bijak nak atur langkah sebenarnya. dan yang paling penting aku belum bijak mengawal hati.

kekadang aku fikir juga, salah aku ke teruskan benda yang aku tak minat?
salah aku ke teruskan benda yang aku rasa aku boleh cuba selagi termampu?
salah aku ke rasa terbeban dengan benda yang di luar pengetahuan aku ?

untuk sem ni, bengkel 1 aku kena hadap.
bengkel mcm masak-masak tu tak pe, tak sedap boleh telan juga, senyum sambil pandang evaluator and sv kate "sedap nye ya ALLAH !"

ini tidak. bengkel 1 yang merujuk kepada, coding membunuh. full.

tapi sebenarnya. bila fikir balik, aku tak pernah pun terfikir boleh pergi sejauh ni. i mean orang macam aku yang tak minat . kira ok what boleh pergi sampai mcm ni. kah.

kadang, aku nak juga reward sebagai orang yang belum tarik diri dari medan perang.


sedangkan aku nak tunjukkan pada semua yang aku belum terlambat. even beberapa saat sebelum masuk bilik presentation. 


hahaha

No comments: