Sunday, November 29, 2015

#55

Assalamualaikum.
SubhanaAllah. Tolong tiupkan habuk di blog ini.
Thanks.

New update: tahun 3. Semester 1
                    : bakal 22 tahun
                    : bengkel 2
                    : Games
                    : software engineering
                    : Interactive project management
                    : web application
                    : English professional

Serius shit aku cakap, tak tipu tak main-main. Dugaan bukan tak ada. Ada. Cuma kali ini lebih extream. Kalau macam sem sebelum ni, dugaan tu datang bila nak dekat exam, tapi this year/sem. Gosh ! Tengah-tengah sem aku rasa hati aku jatuh terjelepuk bergolek-golek atas tanah.

More kepada rasa marah yang mencengkam jauh dalam lubuk hati, sampai buat kau rasa letih sebab hati tahan perasaan yang meluap-luap. Kau jadi lemah untuk kawal hati dan fikiran. Fikiran kau bukan terbatas untuk diri kau saja, tetapi terbuka untuk terima jutaan permasalahan di keliling kau.

Kau akan jadi seperti manusia yang hilang dari alam nyata tetapi tidak berada di alam fantasi. Yes. Terikat di antara langit dan bumi. Kau nak berpijak tak boleh. Sama seperti awan yang agsk mustahil untuk kau capai.

Boleh di katakan yang aku sudah berhenti untuk mencari siapa diri aku or who I USED to be. Aku teruskan larian tanpa arah dan tujuan. Aku berlari, sambil bawa beban di atas bahu. Berapa jauh boleh aku pergi ? Berapa lama boleh aku bertahan ?

Orang keliling boleh lari bersama kata-kata, pandangan, cacian,kutukan, keluhan, kritikan, umpatan sendiri. Kenapa aku tidak ?

No comments: