Tuesday, July 28, 2015

#38

Salam Aidilfitri I guess. ;)


aku nak cuba hantar  and I've got 3 more days or less before due date.
Tapi we'll wait and see lah, kalau misi dan visi aku tak terarah ke tempat lain or aku punya nafsu nak msuk tu tak hilang di telan dek nafsu ke arah lain.

//InsyaAllah.


k.
i dah cuti almost 2 months,
semua wishlist seems not to be accomplish. But whatever, I try to make it right. and betapa bongoknye aku boleh buat wishlist panjang tanpa menyedari siapa diriku sebenar. full with "hangat-hangat tahi ayam dalam reban"

antara list to do masa cuti ni adalah menghabiskan novel -novel- novel-novel-novel-novel yang ada kat rumah. seriusly . baru satu aku habis baca. Hahaha.

antara list to do aku adalah lah jugak yang dah blue tick. fikir aku apa ? useless sangat ke?


someone hve told me that

"jangan selalu easy dengan semua benda. orang kata itu, ok. orang kata ini ok. nanti one day takut orang pijak kepala."


well. for me, aku lebih suka cara reverse psychology. which mean, Be a bad by doing a good thing. 


"people who understand sarcasm well are often good at readning people's mind."


so, when I said "Be a bad by doing a good thing" ;
        


                those who can undertand my sarcasm, well done! you can read my mind !

;)


No comments: